Мапирање на искуство на корисникот при користење на просторот “Една точка на услуги”
СкопјеЛаб заедно со Студио TILT од Англија (http://studiotilt.com/) во текот на декември работи на тестирање на искуството на граѓаните со просторот “Една точка на услуги” при користење на јавните услуги кои ќе бидат достапни таму.
Во соработка со МИОА како надлежна институција за обезбедување на оваа услуга и со поддршка од УНДП овој проект има за цел да осигура просторот каде ќе се даваат овие услуги да ги задоволува потребите на сите граѓани а воедно и помага за нивно брзо, ефикасно и ефективно извршување.
Преку користење на прототип решенија при мапирање на корисничко искуство активноста ќе резултира со извештај со препораки за дизајнирање на просторот кој ќе одговара на потребите на корисниците.
За таа цел 20тина граѓани од различни групи (пол, возраст, различни типови на хендикеп, степен на попреченост, националност, итн.) беа поканети да го тестираат просторот каде ќе се даваат услугите. Ваквиот начин на дизајнирање со фокус на корисникот кој е во основата на работењето на СкопјеЛаб е особено важен за исполнување на целите и задоволување на потребите на корисниците.
Тестирањето на просторот “Една точка на услуги” е првата активност која произлегува од меморандумот за соработка кој се потпиша помеѓу МИОА и УНДП за кој повеќе информации може да најдете овде – http://www.mio.gov.mk/?q=node/4529.
Подолу може да видите фотографии кои беа направени за време на тестирањето.